HR adminisztráció
Adminisztráció / ügyvitel:
- Toborzáshoz-, kiválasztáshoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése, hirdetés feladásától a pályázói adatbázis nyilvántartásig
- Munkavállalók ki- és beléptetésének adminisztrációja
- Munkaszerződések egységesítése, előkészítése, elkészítése, módosítása
- Munkaköri leírások elkészítése, módosítása
- Munkavállalói adatbázis karbantartása
- Bérszámfejtési folyamatok támogatása (jelenléti ív, túlóra elszámolások, szabadságok és betegpapírok ellenőrzése, összesítése)
- Napi, heti, havi jelentések készítése (létszám-összetétel diagramok, fluktuációs statisztika, távolléti statisztikák, munkaerőköltségek, stb.)
- HR szabályzatok, kézikönyvek kialakítása (folyamatábrák készítése, SZMSZ aktualizálása, Munkavállalói kézikönyv, stb.)