HR adminisztráció

Adminisztráció / ügyvitel:

  • Toborzáshoz-, kiválasztáshoz kapcsolódó nyilvántartások vezetése, hirdetés feladásától a pályázói adatbázis nyilvántartásig
  • Munkavállalók ki- és beléptetésének adminisztrációja
  • Munkaszerződések egységesítése, előkészítése, elkészítése, módosítása
  • Munkaköri leírások elkészítése, módosítása
  • Munkavállalói adatbázis karbantartása
  • Bérszámfejtési folyamatok támogatása (jelenléti ív, túlóra elszámolások, szabadságok és betegpapírok ellenőrzése, összesítése)
  • Napi, heti, havi jelentések készítése (létszám-összetétel diagramok, fluktuációs statisztika, távolléti statisztikák, munkaerőköltségek, stb.)
  • HR szabályzatok, kézikönyvek kialakítása (folyamatábrák készítése, SZMSZ aktualizálása, Munkavállalói kézikönyv, stb.)
© 2018 PeopleConcept Kft. -  Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el